[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Orientolog, który nie ima³ na ten temat dot¹d ¿adnych informacji, w rozmowie z ow¹ kobiet¹ uzyska³ zapewnienie, ¿e nigdy nie mia³a ¿adnego uszkodzenia ³okcia.W parê dni póŸniej kobieta ta wspomnia³a o tym swojej matce.Okaza³o siê, ¿e ³okieæ uleg³ z³amaniu, gdy pani ta mia³a trzy lata! Czy to przenoszenie myœli?Energia metapsychiczna wysy³ana przez ludzi jest najsilniejsza przy zaistnieniu jakiegoœ niebezpieczeñstwa, gdy w grê wchodzi instynkt samozachowawczy.Dlatego te¿ tyle jest przypadków spontanicznego.ESP przy nieszczêœliwych wydarzeniach czy nagiej œmierci.Dlatego w³aœnie opisane przed chwil¹ æwiczenie dotyczy ludzi cierpi¹cych na powa¿niejsze dolegliwoœci.Absolwenci, którzy œwiadomie je æwicz¹, ucz¹ siê w koñcu odbierania coraz s³abszych sygna³Ã³w metapsychicznych, a¿ pewnego dnia zdolni s¹ do nawi¹zania kontaktu praktycznie z ka¿d¹ osob¹, niezale¿nie od tego, czy ma jakieœ dolegliwoœci.Nabieraj¹c praktyki stajemy siê coraz bardziej wra¿liwi na te sygna³y.Moje wczesne doœwiadczenia przekona³y mnie, ¿e dzieci znacznie ³atwiej ni¿ doroœli przejawiaj¹ zdolnoœci metapsychiczne.Ich œwiatopogl¹d nie jest jeszcze ograniczony przez myœlenie typu beta o tym, co jest mo¿liwe, co nie, zaœ ich poczucie rzeczywistoœci nie rozwinê³o siê jeszcze do tego stopnia, aby mia³y mówiæ tylko to, co wydaje siê logiczne.Jeden z moich eksperymentów, który przeprowadzi³em w krótkim czasie po opracowaniu podstaw kursu Samokontroli Umys³u, mia³ byæ pomocny do opracowania struktury sesji pracy nad “przypadkami" podobnymi do opisanych przed chwil¹.Jak siê przekonacie, moja wczeœniejsza technika ró¿ni³a siê znacznie od tej, której u¿ywamy obecnie.Dwóch ch³opców, Jima i Tima, którzy w czasie eksperymentu posiadali ju¿ podstawy Samokontroli Umys³u, umieœci³em w osobnych pokojach.Z ka¿dym z nich przebywa³ asystent, pe³ni¹cy rolê dzisiejszych orientologów.Jeden z ch³opców, Jim, mia³ za zadanie wprowadziæ siê w stan alfa i stworzyæ w wyobraŸni cokolwiek, co mu przysz³o do g³owy.W tym samym czasie Tim, który znajdowa³ siê w drugim pokoju, mia³ za zadanie równie¿ wprowadziæ siê w stan alfa i dowiedzieæ siê, o czym myœli.Jim.Jim powiedzia³ do swojego asystenta “Robiê teraz ma³¹ ciê¿arówkê.Ma zielon¹ karoseriê i czerwone ko³a".Asystent Tima zapyta³.– Co teraz robi Jim?– Ach, buduje ma³¹ ciê¿arówkê.– No to j¹ opisz.– A ma zielon¹ karoseriê i czerwone ko³a.Jest to przyk³ad pracy na poziomie o wiele bardziej subtelnym, ni¿ ma to miejsce na zajêciach Samokontroli Umys³u “Stanie siê ma³ym dzieckiem" wymaga wielu godzin cierpliwych æwiczeñ
[ Pobierz całość w formacie PDF ]