[ Pobierz całość w formacie PDF ]
."Czasy siê zmieni³y.Religijni przywódcy nie g³osz¹ ju¿, ¿e ca³e naszenaturalne ¿ycie jest grzechem.Nie uwa¿amy ju¿, ¿e seks to coœ nieczystego - lub¿e duma z siebie przynosi wstyd - lub ¿e z³em jest chêæ posiadania rzeczy, jakieinni maj¹".Oczywiœcie, ¿e nie, czasy siê zmieni³y! "Je¿eli chcesz na to dowodu,wystarczy popatrzeæ, jak bardzo liberalne sta³y siê Koœcio³y.Z jakiego powodupraktykuj¹ wszystkie te rzeczy, które s¹ zgodne z twoimi w³asnymi wierzeniami".Sataniœci przez ca³y czas s³ysz¹ te i podobne twierdzenia i z ca³egoserca siê z nimi zgadzaj¹.ALE skoro œwiat a¿ tak siê zmieni³, to w jakim celutrzymaæ siê umieraj¹cej wiary? Je¿eli wiele religii zaprzecza swoim w³asnympismom, poniewa¿ s¹ przestarza³e, i ho³duje filozofiom satanizmu, dlaczego nienazwaæ tego w³aœciwym imieniem - satanizm? Z ca³¹ pewnoœci¹ by³oby w tym o wielemniej hipokryzji.W ostatnich latach podjêto próby humanizacji duchowej koncepcjichrzeœcijañstwa.Przejawia³o siê to w najbardziej oczywistych nie zaœ jegoaspektach duchowych.Msze, które niegdyœ celebrowano wy³¹cznie po ³acinie,odprawiane s¹ obecnie w jêzykach narodowych, co tylko przyczyni³o siê do³atwiejszego zrozumienia wszystkich nonsensów, a jednoczeœnie pozbawi³oceremoniê ezoterycznego charakteru - logicznego skutku zasad dogmatu.O wiele³atwiej wywo³a emocjonalne reakcje za pomoc¹ niezrozumia³ych s³Ã³w i fraz, ni¿uczyniæ to za poœrednictwem twierdzeñ, które nawet najprostszy umys³zakwestionuje, gdy wypowie siê je w zrozumia³ym dla niego jêzyku.Je¿eli ksiê¿a i pastorzy mieliby u¿yæ tych samych œrodków co przed stulaty, aby zape³niæ koœcio³y w czasach obecnych, oskar¿eni by zostali o herezje,nazwani diab³ami, pos¹dzeni o zacofanie, a z ca³¹ pewnoœci¹ bez wahaniaekskomunikowani.Wierni lamentuj¹: "Musimy dotrzymywaæ kroku zmieniaj¹cym siê czasom",zapominaj¹c, ¿e z powodu czynników ograniczaj¹cych i g³êboko zakorzenionych prawreligii œwiat³oœci zmiany nigdy nie bêd¹ na tyle wystarczaj¹ce, aby zaspokoiæoczekiwania cz³owieka.Niegdyœ religie zawsze wyra¿a³y duchow¹ naturê cz³owieka, poœwiêcaj¹cbardzo niewiele uwagi jego cielesnym czy przyziemnym potrzebom lub w ogólezapominaj¹c o nich.Uwa¿ano, ¿e ¿ycie ziemskie jest tylko stanem przejœciowym, acia³o jedynie skorup¹; przyjemnoœci fizyczne s¹ trywialne, a cierpienie winnobyæ istotnym przygotowaniem do "Królestwa Bo¿ego".Jak¿e¿ daleko posun¹æ siêmo¿na w hipokryzji, skoro "sprawiedliwi" dokonuj¹ zmian w swojej religii dladotrzymania kroku zmianom ludzkiej natury! Jedyny sposób na to, abychrzeœcijañstwo mog³o kiedykolwiek ca³kowicie s³u¿yæ cz³owiekowi, stanowiprzejœcie na satanizm - i to ju¿ TERAZ.Sta³o siê konieczne, aby wysz³a z ukrycia NOWA religia, oparta nanaturalnych instynktach cz³owieka.Nadano jej ju¿ imiê.Brzmi ono satanizm.Tota w³aœnie si³a, która potêpiono za wywo³anie religijnej kontrowersji dotycz¹cejkontroli urodzin - spowodowa³a niechêtne przyjêcie do wiadomoœci, ¿e istniejecoœ takiego jak akt seksualny dla przyjemnoœci.To w³aœnie "Diabe³" sprawi³, ¿e kobiety pokazuj¹ swoje nogi aby podniecaæmê¿czyzn - s¹ to te same nogi, które ods³aniaj¹ m³ode zakonnice chodz¹ce wswoich krótkich habitach, a ich widok zosta³ ju¿ spo³ecznie zaakceptowany.Có¿za zachwycaj¹ce zjawisko.Czy nie jest mo¿liwe, ¿e wkrótce zobaczymy zakonnicetopless, pokazuj¹ce swoje zmys³owe cia³a na konkursach piêknoœci? Szatan cieszysiê i niezwykle by mu siê to podoba³o - przecie¿ wiele zakonnic to bardzo ³adne:dziewczyny o zgrabnych nogach.W wielu koœcio³ach w najwiêkszych parafiach gra siê najbardziejrytmiczn¹, zmys³ow¹ muzykê - inspiruj¹c¹ równie¿, satanizm.Mimo wszystko Diabe³zawsze najlepiej zna³ siê na muzyce.Koœcielne pikniki, bez wzglêdu na to, co ciocia Marta mówi o obfitym¿niwie Pana, s¹ niczym innym, jak dobr¹ wymówk¹ dla niedzielnego ob¿arstwa ika¿dy wie, ¿e przy takich okazjach wiêcej czasu spêdza siê w pobliskich krzakachni¿ na czytaniu Biblii.Dodatkowym czynnikiem przynosz¹cym dochody koœcielnym bazarom s¹powszechnie znane zabawy odpustowe - zwyk³y one oznaczaæ œwiêto ho³duj¹ce cia³u;obecnie zabawy takie s¹ dobre, poniewa¿ przynosz¹ Koœcio³owi pieni¹dze, aby móg³on wyg³aszaæ kazania przeciwko kuszeniu przez Diabla! Bêdzie siê mówi³o, ¿e terzeczy s¹ tylko pogañskimi pomys³ami i ceremoniami, które chrzeœcijañstwojedynie zapo¿yczy³o.Prawda, ale poganie rozkoszowali siê cielesnymi uciechami inastêpnie byli za nie potêpiani przez tych samych ludzi, którzy obchodzili ichrytua³y, nazywaj¹c je tylko inaczej.Ksiê¿a i pastorzy s¹ zawsze na czele demonstracji pokojowych, le¿¹ te¿ natorach kolejowych przed poci¹gami wioz¹cymi sprzêt wojskowy z równie wielkimoddaniem, jak ich duchowni bracia z tych samych seminariów, kapelani wojskowib³ogos³awi¹cy kule, bomby i ¿o³nierzy.Ktoœ gdzieœ musia³ pope³niæ jakiœ b³¹d.Czy¿ nie jest mo¿liwe, ¿e Szatan najbardziej nadaje siê do wyst¹pienia jakooskar¿yciel? Oczywiœcie, tak te¿ zosta³ nazwany!Gdy szczeniak dorasta, staje siê psem; gdy topi siê lód, nazywa siê gowod¹, gdy mija dwanaœcie miesiêcy, bierzemy do rêki nowy kalendarz z odpowiedniouszeregowanymi imionami; gdy magia staje siê naukowym faktem, zaczyna znajdowaædla siebie miejsce w medycynie, astronomii itd.Gdy jakaœ nazwa przestaje ju¿ doczegoœ pasowaæ, logika nakazuje zmieniæ j¹ na now¹, bardziej pasuj¹c¹ doprzedmiotu.Dlaczego wiec nie robimy podobnej aktualizacji na polu religijnym?Po co trwaæ przy nazywaniu religii tym samym mianem, skoro jej doktryny nieprzystaj¹ ju¿ do swoich pierwotnych wzorców? Lub jeœli religia przez ca³y czasg³osi to samo, ale jej zwolennicy nie praktykuj¹ ju¿ w³aœciwych dla niej nauk,to dlaczego wci¹¿ okreœlaj¹ siebie nazwa odnosz¹c¹ siê do wyznawców tej religii?Je¿eli nie wierzysz w to, czego naucza ciê twoja religia, po co trwaæprzy wierze sprzecznej z twoimi odczuciami.Nigdy nie g³osowa³byœ na osobê lubprogram, którym sam nie dowierzasz.Czemu wiec oddajesz swój wyznaniowy g³os nareligiê niezgodn¹ z twoimi przekonaniami? Nie masz prawa skar¿yæ siê na sytuacjêpolityczn¹, poniewa¿ sam wybra³eœ i popar³eœ ludzi, którzy j¹ stworzyli -dotyczy to równie¿ usuwania siê w cieñ i zgadzania siê dla œwiêtego spokoju zs¹siadami, którym taka sytuacja odpowiada, tylko z tego powodu, ¿e jesteœ zbytleniwy albo tchórzliwy, aby powiedzieæ, co naprawdê myœlisz.Tak same sprawy siêmaj¹ z oddawaniem g³osu na religiê.Nawet je¿eli nie mo¿esz byæ agresywnieszczery w swoich opiniach z powodu niemi³ych konsekwencji ze strony szefów,miejscowych przywódców politycznych itp., mo¿esz przynajmniej byæ szczery wobecsamego siebie.W swoim w³asnym, domowym zaciszu, w gronie bliskich przyjació³musisz wyznawaæ religiê najbli¿sz¹ TWOJEMU sercu."Satanizm opiera siê na bardzo zdrowej filozofii" - wyemancypowanej."Alepo co nazywa j¹ satanizmem? Dlaczego nie mog³aby siê, na przyk³ad, nazywaæ>>humanizmem
[ Pobierz całość w formacie PDF ]