[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.To, co przeka¿esz, musi byæ rozs¹dne, moralne i prawdziwe.Je¿eli ten warunek nie zostanie spe³niony, mo¿e wyst¹piæ to, co nazywam efektem szaty, koralików i sanda³Ã³w.Innymi s³owy, w pojmowaniu rzeczywistoœci przez dan¹ osobê pojawia siê dziura – puste miejsce, które bez w³aœciwego przewodnictwa uczeñ mo¿e zape³niæ czymkolwiek.Jestem przekonany, i¿ to w³aœnie by³o przyczyn¹ powstania w latach szeœædziesi¹tych i wczesnych siedemdziesi¹tych licznych kultów.Wielu ludzi skoñczy³o jako zagubione dusze, ograniczone szatami, koralikami i sanda³ami, poniewa¿ niegodziwie wykorzystano ich w najbardziej krytycznym momencie pobierania nauk.Jest to wielce nieetyczne ze strony nauczyciela prawdy, je¿eli wykorzystuje wra¿liwoœæ ucznia dla zysku materialnego, emocjonalnego czy spo³ecznego.Moje obecne nastawienie do nauczania zdalnego postrzegania mo¿na uj¹æ w kilku s³owach:Je¿eli chcesz posi¹œæ umiejêtnoœæ zdalnego postrzegania, zapamiêtaj regu³y i zajmij siê tym.Æwicz, æwicz i jeszcze raz æwicz, a potem wyjdŸ z tym na zewn¹trz i dalej æwicz.Jeœli zapomnia³eœ ju¿ o wiêkszoœci starych nawyków, b³êdnych przekonañ, fa³szywych idei i zapo¿yczonych interpretacji rzeczywistoœci; jeœli stworzy³eœ w³asne idee i zbudowa³eœ konkretne podstawy w³asnych przekonañ; jeœli rozumiesz, jak i dlaczego tak odbierasz rzeczywistoœæ; jeœli przywyk³eœ do nag³ej i spontanicznej zmiany i witasz j¹ otwarcie – wówczas twoje zdalne postrzeganie bêdzie czymœ wyj¹tkowym.Sztuka zdalnego postrzegania nie ró¿ni siê od innych umiejêtnoœci.Na przyk³ad w przypadku muzyki, regu³ê stanowi¹ nuty, a praktyka czyni pianistê.Musisz pokochaæ wysi³ek, upór, jakiego trzeba podczas nauki w taki sam sposób, w jaki pianista kocha muzykê.Je¿eli chcesz, by to sta³o siê twym hobby, to zdalne postrzeganie bêdzie amatorskie.Je¿eli chcesz wykonywaæ zdalne postrzeganie na poziomie koncertowym, wówczas musisz poœwiêciæ wiele wysi³ku, by wspi¹æ siê na wy¿yny
[ Pobierz całość w formacie PDF ]