[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Sprawnie pos³uguje siê nie tylko intelektem: potrafi te¿ szybko rozpoznaæ prawdziwy stan czyichœ uczuæ.Nie warto jednak oczekiwaæ od niej, ¿e siê w takie uczucia wczuje lub z nimi uto¿sami.Na to jest doœæ odporna.Jeœli wiêc sama czegoœ nie czuje, cudów nie bêdzie: Ma³pa pozostanie Ma³p¹.ZNAKI SPRZYJAJ¥CE: Dzik, W¹¿, Ma³pa.ZNAKI NIESPRZYJAJ¥CE: Bawó³, Koza, Koñ.SPRZYJAJ¥CE KOLORY: czerwony, br¹zowy.NIESPRZYJAJ¥CE KOLORY: ró¿owy, be¿owy.ZALECANE DZIEDZINY ¯YCIA ZAWODOWEGO: Dziennikarstwo, polityka, reklama, komunikacja i transport, handel.NIEZALECANE DZIEDZINY ¯YCIA ZAWODOWEGO: Rolnictwo, wojskowoœæ, s¹downictwo i wymiar sprawiedliwoœci.KOGUT22.01.1909-9.02.1910: Ziemia;8.02.1921-27.01.1922: Metal;26.01.1933-13.02.1934: Woda;13.02.1945-1.02.1946: Drewno;31.01.1957-15.02.1958: Ogieñ;17.02.1969-5.02.1970: Ziemia;5.02.1981-24.01.1982: Metal;23.01.1993-9.02.1994: WodaOGÓLNA CHARAKTERYSTYKA: Na czo³o zalet Koguta wysuwa siê jedna: potrafi on dyrygowaæ innymi istotami w taki sposób, ¿e czuj¹ siê one wolne i autentyczne w stopniu o wiele wiêkszym ni¿ siê czu³y, zanim rozpocz¹³ siê ten akt manipulacji.Kogut nie tylko manipuluje innymi: sam tak¿e podlega w³asnym manipulacjom.O tym, ¿e mo¿na byæ ofiar¹ samego siebie, niejeden z Kogutów (nawet jeœli w istocie by³ Kur¹) boleœnie siê przekona³.Ka¿dy, kto ma jakieœ potrzeby i pragnienia, ma te¿ jakieœ s³abe punkty.W przypadku tego znaku jest to potrzeba podobania siê i akceptacji.Tym sposobem Kogut utwierdza siê w poczuciu w³asnej wartoœci.Nieraz bywa dobrym przywódc¹ czy mened¿erem, lubi te¿ byæ dumny ze swoich sukcesów i przejêty sob¹.Szans¹, ale i zagro¿eniem jest ponadto fakt, ¿e Koguty czêsto oceniane bywaj¹ wy³¹cznie na podstawie stwarzanych przez siebie pozorów.Jedno co nie ulega ¿adnej w¹tpliwoœci, to ich towarzyskoœæ i potrzeba wolnoœci.Kto tego nie zauwa¿a, nigdy nie zrozumie dyrygenta, którego ukrytym pragnieniem jest, aby wreszcie coœ zagraæ samemu, podczas gdy dyrygowa³ bêdzie ktoœ inny.ZNAKI SPRZYJAJ¥CE: Szczur, Koñ, Dzik.ZNAKI NIESPRZYJAJ¥CE: Ma³pa, Tygrys, Koza.SPRZYJAJ¥CE KOLORY: czarny, fioletowy, niebieski.NIESPRZYJAJ¥CE KOLORY: bia³y, pomarañczowy.ZALECANE DZIEDZINY ¯YCIA ZAWODOWEGO: Medycyna, kultura, dziennikarstwo, reklama, polityka, turystyka, transport i komuniacja.NIEZALECANE DZIEDZINY ¯YCIA ZAWODOWEGO: Bankowoœæ, s¹downictwo i wymiar sprawiedliwoœci, wojskowoœæ, rolnictwo, przemys³.PIES10.02.1910-29.01.1911: Metal;28.01.1922-15.02.1923: Woda;14.02.1934-3.02.1935: Drewno;2.02.1946-21.01.1947: Ogieñ;16.02.1958-7.02.1959: Ziemia;6.02.1970-26.01.1971: Metal;25.01.1982-12.02.1983: Woda;10.02.1994-30.01.1995: DrewnoOGÓLNA CHARAKTERYSTYKA: Pies jest bystrym obserwatorem, przenikliwym analitykiem, ale te¿ ¿a³oœnie potrzebuje dobroci i czu³oœci.Jeœli ich nie znajdzie, na nic siê nie zdadz¹ wszystkie jego atuty i zdolnoœci.Chwalony za trzeŸwe spojrzenie na rzeczywistoœæ i umiejêtnoœæ docierania do prawdy wbrew wszelkim przeciwnoœciom losu, nie bierze pod uwagê, ¿e czasem szuka tej prawdy we wnêtrzu cebuli.Wiadomo, ¿e cebula sk³ada siê z kolejnych warstw, które nie s¹ niczym innym ni¿ zas³onami maj¹cymi ukrywaæ coœ, co w istocie nie istnieje.Dlatego te¿ Pies niejednokrotnie sam siebie oszukuje, utrzymuj¹c ¿e tak¹ prawdê posiad³ lub w³aœnie do niej dociera.Poza tym w istocie tej drzemie niebezpieczna sk³onnoœæ polegaj¹ca na poczuciu fa³szywej misji: Pies uwa¿a, ¿e jego powo³aniem jest ods³anianie wartoœci, które on uwa¿a za autentyczne.Nic bardziej mylnego: najlepszy przyjaciel cz³owieka potrzebuje nie tyle prawdy, ile mi³oœci.Miewa kompleksy, martwi siê swoim losem, jest nadwra¿liwy, a ponadto ulega licznym pokusom.Bywa frywolny, a nawet rozpustny i nie mo¿e ¿yæ bez rozrywek.Pozostaje pytanie: czy mo¿na go pokochaæ takim, jakim jest?ZNAKI SPRZYJAJ¥CE: Smok, W¹¿, Tygrys.ZNAKI NIESPRZYJAJ¥CE: Bawó³, Ma³pa, Dzik.SPRZYJAJ¥CE KOLORY: zielony, niebieski, pomarañczowy.NIESPRZYJAJ¥CE KOLORY: czerwony, br¹zowy, czarny.ZALECANE DZIEDZINY ¯YCIA ZAWODOWEGO: Rzemios³o i us³ugi, transport i komunikacja, handel, reklama, kultura.NIEZALECANE DZIEDZINY ¯YCIA ZAWODOWEGO: Wojskowoœæ, rolnictwo, polityka i administracja.DZIK (ŒWINIA)30.01.1911-17.02.1912: Metal;16.02.1923-4.02.1924: Woda;4.02.1935-23.01.1936: Drewno;22.01.1947-9.02.1948: Ogieñ;8.02.1959-27.01.1960: Ziemia;27.01.1971-14.02.1972: Metal;13.02.1983-1.02.1984: Woda;31.01.1995-18.02.1996: DrewnoOGÓLNA CHARAKTERYSTYKA: Dzik, czyli Dzika Œwinia, nieraz bywa hedonist¹.Nie ominie obojêtnie ¿adnych pokus, ale jednoczeœnie panuje o nim opinia, ¿e posiad³ rzadk¹ zdolnoœæ rozpoznawania niebezpieczeñstw i zatrzymywania siê przed nimi dos³ownie w ostatniej chwili.Bywa pochlebc¹, gdy jest mu to potrzebne i krytykiem, gdy tego wymaga sytuacja.Generalnie zajêty jest przede wszystkim sob¹ i w³asn¹ potrzeb¹ niezale¿noœci.Ma siê za spryciarza, ale jednoczeœnie bywa bardzo ³atwowierny.Jako hedonista jest równie¿ zwolennikiem spokoju i dyplomacji.Rzadko jednak gardzi pojawiaj¹cymi siê okazjami - nawet, jeœli wi¹¿¹ siê z ryzykiem i zak³Ã³ceniem wczeœniejszej harmonii.Ca³a sztuka polega na tym, aby zachêciæ go do dobrego, a nie do z³ego.Jest to mo¿liwe i jeœli na drodze swojego ¿ycia spotkamy Dzika, warto siê o to postaraæ.ZNAKI SPRZYJAJ¥CE: Kot, Dzik, Szczur.ZNAKI NIESPRZYJAJ¥CE: Pies, Koza, Bawó³.SPRZYJAJ¥CE KOLORY: seledynowy, ró¿owy, bia³y.NIESPRZYJAJ¥CE KOLORY: popielaty, czarny.ZALECANE DZIEDZINY ¯YCIA ZAWODOWEGO: Kultura, rozrywka i gastronomia, turystyka, polityka, handel, biznes, reklama.NIEZALECANE DZIEDZINY ¯YCIA ZAWODOWEGO: Medycyna i opieka spo³eczna, dziennikarstwo, przemys³
[ Pobierz całość w formacie PDF ]